غار نول

  • ۰
  • ۰


عاملین کشتار یک بز وحشی بهمراه اسلحه سیمینوف در پارک ملی دنا بازداشت شدند

پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران: دو شب قبل نیروهای یگان محیط زیست پارک ملی دنا در ساعت ۳ بامداد از طریق همیاران محیط زیست در جریان مشاهده نور ضعیفی در ارتفاعات قرار گرفتند.

مسئول پارک ملی دنا گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله دو نفر از محیط بانان شبانه عازم محل مشاهده نور شده و در آستانه طلوع آفتاب به ارتفاعات رسیدند.

علی افشار اظهار داشت: با روشن شدن هوا مامورین به دوربین کشی پرداخته و پس از مدتی دو فرد مسلح را مشاهده نمودند که در حال کندن پوست یک بز وحشی بودند.

…………..تصویر شکارچیان غیرمجاز بازداشت شده به همراه اسلحه جنگی سیمینوف و لاشه شکار

افشار گفت: محیط بانان بلافاصله موضوع را به سرپرست منطقه اعلام و تقاضای نیروی کمکی نمودند.

مامورین تا رسیدن نیروهای کمکی بصورت نامحسوس شکارچیان متخلف را زیر نظر داشتند و با رسیدن دو نفر دیگر از محیط بانان عملیات دستگیری متخلفین آغاز شد.

محیط بانان از دو سمت به شکارچیان نزدیک شده و در فرصتی مناسب پیش از آنکه متخلفین بتوانند عکس العملی نشان دهند هر دو نفر را غافگیر و بازداشت نمودند.

لاشه بز وحشی پوست کنده شده و اسلحه کلاشینکف ده تیر کشف شده از شکارچیان متخلف در پارک ملی دنا

مسئول پارک ملی دنا گفت: در بازرسی از متهمین لاشه یک بز وحشی، یک قبضه اسلحه جنگی سیمینوف (کلاشینکف ده تیر)، تعداد ۸ تیر فشنگ کلاش و سایر ادوات صید و شکار کشف و ضبط گردید.

متهمین پس از دستگیری به پایین ارتفاعات هدایت شده و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

یکی از متهمان که صاحب اسلحه بود از متخلفین سابقه داری است که پیش از این نیز به جرم شروع به شکار در پارک ملی دنا بازداشت شده بود.


  • ۹۳/۱۰/۲۲
  • سید محسن حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی